Svar: 3 årig med udflåd...
5. januar 2010
Alder:
3 år, 6 mdr.
Kære Jensine
Det er normalt at piger i alle aldre kan have lidt udflåd fra skeden. Udflåd er måden skeden renser sig selv på og det er derfor helt naturligt.
Udflåd skal som du skriver være hvidligt og må ikke lugte. Hvis det tager farve, - gulligt, grønligt, rødligt, hvis det lugter eller hvis hun samtidig virker rød ved skedeindgangen eller klager over at det svier, så er det vigtigt at få undersøgt om hun har en infektion i underlivet.
Håber du kan bruge dette lidt videre, fortsat held og lykke :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske