Brev:
3 årig med udflåd...
5. januar 2010
Alder:
3 år, 6 mdr.
3 årig med udflåd...
Hej Helen..
Alt er indtil videre godt med graviditeten, er begyndt at få kvalme, men har valgt at nyde det så meget jeg kan og se det som tegn fra babyen:)
Denne gang har jeg et spørgsmål ang min 3 1/2 årige datter.. hun er begyndt at have udflåd... det er hvidt, men er det ikke ret tidligt...?? Sys hun havde lidt meget i sin nat ble i morges, men stadig hvidligt... det lugter ikke.. Hun brokker sig ikke eller tager sig ikke dernede, tror ikke hun har opdaget det..
Jensine:)