Svar: Så er vi igang igen
10. april 2008
Alder:
0 mdr.
Hej med dig
Hvor er det bare fantastisk og tusind tak fordi jeg får lov til at følge med her på sidelinjen. Hvor er det vildt og hvor er det dejligt for dig, tusinde gange tillykke - jeg krydser alt hvad krydses kan for at den lille "spunk" bliver hvor den skal og er som den skal være og tænk --- hvad hvis der er to eller .... Hvor er det dejligt. Hvor er det vildt!!!
Jeg håber og tror på det bedste for jer, pas nu rigtig godt på dig selv og det spirende liv i din mave! Stort knus og mange tanker herfra:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske