Svar: Har jeg ægløsning?
10. januar 2008
Alder:
2 år, 3 mdr.
Kære Carla
Nu er jeg jo sundhedsplejerske og ikke læge og derfor er min viden omkring det gynækologiske område trods alt sparsom. Jeg synes derfor du skal bede din læge om at få en henvisning til en gynækolog, som vil kunne undersøge dig og give dig svar på dine spørgsmål:o)
Det er rigtig dejligt at I arbejder på at få en lille en mere og når det bliver aktuelt, så vil jeg meget gerne svare på de spørgsmål du måtte have omkring dine børn:o)
Fortsat held og lykke med projektet:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske