Svar: Positiv graviditetstest
27. maj 2007
Alder:
0 mdr.
Kære IM
Jeg har altid lært at en positiv test er en positiv test uanset hvor tydelig den er. Hvis den viser 2 streger så er du gravid og det må du tro på:o)
Jeg ved godt at du har svært ved at tro på det og måske derfor tager test igen og igen, men hold op med det og så må du få en tid hos lægen og se om ikke hans test viser positiv.
Når man tager en test om morgenen, så er urinen jo mere koncentreret, så uden at vide det, så tænker jeg at en morgentest måske derfor er mere tydelig end en eftermiddagstest... bare en tanke. Så måske du skulle tage en morgenurin med til lægen.
Pas nu godt på dig selv og knus og tillykke herfra:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske