Svar: Gravid 6+0
10. maj 2007
Alder:
0 mdr.
Kære N
Jeg kan godt forstå at du er nervøs, men jeg tror umiddelbart ikke at du har grund til bekymring, da lægen jo har undersøgt dig og fortalt at det ikke stammer fra livmoderen men fra slimhinderne.
Nogle kvinder oplever at have lidt brunligt udflåd igennem graviditeten og nogle kvinder oplever også at have lidt pletblødning uden at det behøver at betyde noget. Det mest almindelige er dog at det stopper i takt med at du kommer lidt længere hen.
Hvis du oplever at få det dårligt, at du får smerter, at du får en mere rigtig blødning, så skal du søge læge med det samme. Men ellers tænker jeg at du er nødt til at tage det stille og roligt og regne med at du kan tage lægens ord for gode varer.
Pas godt på dig selv og din lille mave:o) Knus herfra og rigtig god weekend.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske