Brev:
Gravid 6+0
10. maj 2007
Alder:
0 mdr.
Gravid 6+0
Hej Helen
Jeg var til læge for en uges tid siden, fordi jeg har lidt lyst brunligt udflåd engang i mellem. Han sagde at det ikke kom fra livmoderen, men i stedet fra slimhinderne fordi disse er sårbare.
Mit spørgsmål er så, skal jeg regne med at det brunlige udflåd så blive ved at være der gennem hele graviditeten eller burde det være holdt op her en uge efter? Jeg har stadigvæk noget engang i mellem i forbindelse med toiletbesøg og er derfor stadig lidt nervøs for om der er noget galt.
Venlig hilsen
N