Svar: Sandsynligheden for at blive gravid af præsperm?
9. maj 2007
Alder:
0 mdr.
Hej med dig
Hvor stor sandsynligheden er kan jeg desværre ikke svare på, men der er ingen tvivl om at der i præsperm kan være masser af sædceller og at du derfor godt kan blive gravid. Afbrudt samleje dur derfor ikke som præventionsform og slet ikke på det tidspunkt, hvor du med ret stor sikkerhed ved at du har haft ægløsning.
Det er rigtig dejligt at I allerede planlægger at få et barn sammen og er parate til det, hvis det sker.
Rigtig meget held og lykke fortsat, hvad tiden så bringer:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske