Brev:
Sandsynligheden for at blive gravid af præsperm?
9. maj 2007
Alder:
0 mdr.
Sandsynligheden for at blive gravid af præsperm?
Hej Helen
Hvad er sandsynligheden for at blive gravid af præsperm?
Min kæreste og jeg have ubeskyttet sex i dagene omkring min æg-løsning, dog hvor han hver gang trak sig ud inden han kom. På selve æg-løsningsdagen var han oppe i mig flere gange i løbet af dagen, og en af gangene ikke så lang tid efter at han sidst var kommet.
Er der stor sandsynlighed for at jeg er blevet gravid? Vi er allerede begyndt at tænke på at få børn sammen inden for det næste års tid, så det ville ikke være en katastrofe hvis jeg var.
På forhånd tak for hjælpen! :)