Svar: Tørst
9. januar 2007
Alder:
0 mdr.
Kære J
Kvinder fortæller om mange forskellige symptomer på graviditet og du er sandsynligvis ikke den eneste som har oplevet at være mere tørstig. Det lyder dog ganske normalt, men at bruge det som faktor for at du er gravid går nok ikke:o)
Da du tilsyneladende ved, hvornår du havde ægløsning og da jeg går ud fra at du og din mand/kæreste har haft samleje der, så lyder det jo som om at I har en god chance for at få en positiv test i næste uge.
Jeg krydser fingre og håber på det bedste:o)
Rigtig meget held og lykke
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske