Brev:
Tørst
9. januar 2007
Alder:
0 mdr.
Tørst
Hej Helen
Jeg er en pige på 24 år og min kæreste og jeg har besluttet at vi gerne vil være forældre.
Jeg stoppede med mine p-piller sidst i november.
Jeg havde ægløsning mellem jul og nytår.
Fra omkring nytår og fremefter har jeg simpelhen været så tørstig. Jeg har også lidt små kvalme (især når jeg cykler på arbejde) og er øm i lænden.
Jeg skal først have min menstuation (håber ikke den kommer) mandag i næste uge.
Er det normalt at være så tørstig?
Venlig hilsen
J