Svar: Stadig negativ
19. september 2006
Alder:
0 mdr.
Hej med dig
åh hvor er det bare ulideligt. Gå der at vente på menstruationen, håbe at den ikke kommer, håbe at du er blevet gravid og stadig ikke vide det.
Altså sandsynligheden for at du kan være gravid er der jo stadigvæk og jeg synes faktisk du skal bestille en tid hos lægen. Eller endnu bedre - få en tid hos en gynækolog og bed om at få en tid hurtigt.
Man vil kunne måle HCG - graviditetshormonet i en blodprøve og en gynækolog har også forskellige scanningsapparater og vil sandsynligvis derfor kunne scanne dig på maven og se om der mon skulle være en lille "reje" derinde.
Du vil også kunne tale med gynækologen om hvordan det helt præcist er med p-pille stop og din menstruations cyklus og hvordan du i det hele taget skal forholde dig.
Så op med modet og ring til en gynækolog imorgen:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske