Brev:
Stadig negativ
19. september 2006
Alder:
0 mdr.
Stadig negativ
Hej igen Helen
Jeg tog en test igen i søndags (d. 17/9), der var jeg gået 1 uge og 2 dage over tiden. Skulle have haft mens d. 8/9. Testen var stadig negativ.
Jeg er ved at gå op i limningen, for nu vil jeg virkelig gerne vide besked. På fredag er jeg gået 2 uger over tid. Jeg har mildest talt haft det ad H! til den sidste halvanden uge. Jeg har haft kvalme, i nogle perioder mere end andre og nogle dage slet ingen ting, jeg har et energiniveau der ligger på 0 og jeg er mere sulten end jeg plejer.
Jeg har stadig også stadig lidt mens agtige smerter i underlivet selvom disse dog er aftaget en del. Og så har jeg et par gange i løbet af dagen en lille prikken ind i underlivet. Ikke noget der gør ondt, men nok til at jeg bemærker den.
Jeg havde ægløsning omkring den 22. aug - tog en ægløsningstest den 21. aug der var positiv. Kan man have ægløsning uden at få menstruation?
Da jeg stoppede med p-pillerne gik jeg 3 månederne uden at have menstruation. Herefter fik jeg menstruation igen, som kom præcis på den samme dato i hver måned.
Noget tyder på at min hormonbalance har været lidt langsom om at falde på plads igen efter p-pille stoppet. Kan dette tyde på at jeg generelt har lidt langsomme hormoner? Kan man i en periode efter p-pille stoppet have regelmæssig menstruation hvorefter den bare udebliver igen?
Håber du kan hjælpe mig med at få afklaret noget af dette. Jeg trænger til lidt opbakning og nogle beroligende ord.
Mange hilsner