Svar: Brunligt udflåd - 0 mdr.
9. januar 2006
Alder:
0 mdr.
Kære M
Først et stort tillykke med graviditeten - jeg krydser mine fingre for at det fortsat går godt:o)
Der er jo desværre aldrig nogen garantier. Det kan være helt almindeligt at have brunligt udflåd, selv om man er gravid. Andre oplever at have en rigtig blødning uden det behøver at betyde noget. Det er derfor nogle kvinder fortæller at de ikke vidste at de var gravide.
Men det er jo desværre også sådan at man nogle gange alligevel ikke skulle have dette lille barn og det er rigtig rigtig hårdt, når man nu har glædet sig og allerede føler sig knyttet til det lille spirende liv i maven.
Du må håbe og tro på det bedste. Det skal nok gå alt sammen.
Hvis du fortsat har brunt udflåd imorgen, så ring til lægen for en sikkerhedsskyld.
Rigtig meget held og lykke
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske