Brev:
Brunligt udflåd - 0 mdr.
9. januar 2006
Alder:
0 mdr.
Brunligt udflåd - 0 mdr.
Hej Helen.
Jeg skriver til dig, fordi jeg pludselig har fået brunligt udflåd. Jeg er gravid i ca. 6. uge. Min sidste menstruation var den 26/11. Jeg tog en positiv ægløsningstest den 15. og 16. december.
Er det normalt at få brunligt udflåd i 6. uge, eller skal jeg være bekymret?
Det skal lige siges, at jeg i disse dage er på penicillin pga. halsbetændelse. Jeg har også taget "Treo" for feber og hovedpine. Vagtlægen sagde, at det ikke ville betyde noget for min graviditet.
Jeg håber, du kan give mig et hurtigt svar.
Kærlig Hilsen M.