Svar: Er allerede blevet tyk!
5. november 2004
Alder:
0 mdr.
Hej med dig
Først et stort tillykke med graviditeten, hvor er det dejligt:o)
Nogle kvinder oplever præcist det du besriver og der er ikke noget unormalt i dette.
Når det lille barn ligger inde i maven, så sker der mange ændringer med din krop. Naturligvis fylder selve barnet ikke så meget, men der sker nogle hormonændringer, som kan gøre at man 'strutter' mere generelt.
Derudover så 'løfter' livmoderen sig op og gør sig klar til at rumme det lille nye menneske. Jeg vil tro at det er en sammenblanding af flere ting, som derfor gør at du allerede nu vokser, - men det er jo kun dejligt!
Fortsat held og lykke fremover.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske