Brev:
Er allerede blevet tyk!
5. november 2004
Alder:
0 mdr.
Er allerede blevet tyk!
Hejsa
Jeg er gravid i 6. uge og har allerede fået en stor rund hård mave....... Jeg kan allerede nu ikke knappe mine bukser og har derfor måtte købe vente bukser. Jeg syntes det virker meget tidligt, for når man læser i bøgerne fylder fostret jo ingen ting. På trods af jeg prøver at skjule min mave, da ikke alle ved jeg er gravid, er der mange der lægger mærke til at den er blevet stor og rund.
Jeg har læst alt det i bøgerne om luft i tarmene osv og det syntes jeg nu ikke jeg er plaget af og har heller ingen problemer med forstoppelse.
Min sidste menstruations første dag var den 1.10 og jeg er ikke i tvivl om at det var en rigtig menstruation så det kan ikke være fordi jeg er længerer henne end jeg tror, men hvad kan det så skyldes?