Svar: Slut på kvalme
26. april 2009
Alder:
0 mdr.
Kære Lusen
Fantastisk at du er gravid. Stort tillykke med det :o)
Det er rigtig dejligt at din kvalme allerede er overstået og det synes jeg ikke du skal bekymre dig omkring. Det skal du derimod nyde og du har så ganske ret i, at det er dejligt at kunne spise en normal kost uden at det hele ryger op igen.
Det lyder også som om at du har brug for det, hvis du har tabt 2 kg på grund af kvalme, så det er super dejligt at du atter spiser og generelt føler at du har det godt :o)
Nyd det lille spirende liv i din mave og rigtig meget held og lykke fortsat. Jeg glæder mig til at følge dig videre :o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske