Brev:
Slut på kvalme
26. april 2009
Alder:
0 mdr.
Slut på kvalme
Hej Helen!
Jeg har før haft glæde af dine svar, og har derfor endnu et spørgsmål til dig.
Mit spørgsmål er, om det er normalt at ens kvalme stopper så tidligt, jeg er i uge 9 ?
Allerede inden jeg fandt ud af at jeg var gravid havde jeg kvalme (dvs. i uge 5) og nu virker det til at den er stoppet.
Jeg tænker bare om det er noget jeg skal bekymre mig om, eller om jeg bare har været en af de heldige?
Lige nu er jeg glad for at kunne spise en normal kost, uden at det ryger op igen. Det resulterede i et lille vægttab på ca. 2 kg, men mon ikke at jeg indhenter det igen?
Venlig hilsen Lusen