Svar: Formiddagslur og tumlastik
16. august 2013
Alder:
8 mdr.
Kære Mama-A
Tak for dit brev :)
Det lyder rigtig dejligt med tumlastik og jeg kan godt forstå at I glæder jer :)
Umiddelbart lyder det for mig som om, at du måske skulle prøve at starte dagen lidt tidligere, måske er I nødt til at vække baby-T om morgenen, så han kommer før op og måske derfor kan sove formiddagslur allerede kl 9 og så være klar, frisk og udhvilet til tumlastik kl 10.
Og så må du se hvordan det fungerer - måske vil han trives bedre med en anden rytme, men det må tiden så vise :)
Rigtig meget held og lykke med tumlastikken!
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske