Brev:
Formiddagslur og tumlastik
16. august 2013
Alder:
8 mdr.
Formiddagslur og tumlastik
Hej igen Helen.
Jeg glemte en lille ting i mit lange brev. Så det kommer lige her:
Baby-T og jeg skal starte til tumlastik her på næste onsdag, og vi glæder os rigtig meget. Men det ligger fra kl. 10.00 til 11.00, så det er lige oveni Baby-T's formiddagslur. Han plejer at sove fra ca. kl. 10.00 også halvanden time frem.
Hvordan vil du foreslå, at vi bedst bibeholder hans rutiner?
- Skal han sove før eller bagefter?
- Skal han sove lidt før og lidt bagefter?
- Eller noget helt tredje?
På forhånd tak.
De bedste hilsner fra
Mama-A