Svar: Bøger - 3 år, 1 mdr.
6. januar 2011
Alder:
3 år, 1 mdr.
Kære Mor til to
Bogen "Fantastiske forældre" er udsolgt fra forlaget. Derfor er du nødt til at finde den antikvarisk, låne den på biblioteket eller du kan købe den originale version, som er på engelsk.
Originaltitlen er: "The Science of parenting. Practical Guidance on sleep, crying, play and building emotional wellebeing for life". Den kan blandt andet købes via amazon.com.
Det er rigtig dejligt at høre, at du synes min bog om søvn er guld værd - tak! :) Glæd dig til april, her udkommer min bog om børns udvikling, med udgangspunkt i også at forstå barnets følelsesmæssige udvikling og behov :)
Rigtig meget held og lykke fortsat! :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske