Brev:
Bøger - 3 år, 1 mdr.
6. januar 2011
Alder:
3 år, 1 mdr.
Bøger - 3 år, 1 mdr.
Kære Helen
Jeg har læst at du har anbefalet bogen fantastiske forældre og har nu lånt bogen på biblioteket og læst næsten hele bogen på to aftener. Den er simpelthen så fantastisk god og bekræftende at jeg får mere og mere "mor-selvtillid" af at læse den.
Derfor vil jeg have min egen. Hvor kan jeg finde den? På Saxo.com er den udsolgt og jeg kan ikke umiddelbart finde den andre steder.
Jeg har i øvrigt købt din bog om søvn og den er også bare guld værd. Tak fordi du har skrevet den.
Kærlig hilsen
Mor til to