Svar: Grønlig afføring - 2 mdr.
3. maj 2004
Alder:
2 mdr.
Kære Fussi´s mor
Jeg tror bestemt ikke at du skal være bekymret. Gul allomin indeholder jo rismel (altså stivelse) og må først gives fra 2 mdr. Du skriver at din datter er 2½ mdr. gammel og det bør derfor være i orden at du giver hende det, men måske reagerer hendes tarmsystem alligevel lidt, da hun ikke er ældre end hun er.
Måske kan du forsøge med allomin 1 om dagen og så blande ½ af hver om aftenen før sengetid, da den gule allomin mætter mere.
Sålænge hun ikke har ondt og trives og tager godt på, så ville jeg dog ikke bekymre mig.
Fortsat held og lykke med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske