Svar: Vil pludselig ikke tage sutten
16. oktober 2008
Alder:
4 mdr.
Kære Rikke
Det er svært at sige, hvad der lige sker her, men da jeres dreng virker søgende, gerne vil sutte og gerne tager imod sin flaske men ikke sin sut, så kunne det lyder som om at han lige nu har behov for lidt mere mælk .. - at det således er mælken han søger, når han sutter og ikke sutten, som naturligt irriterer - der kommer jo ikke noget ud.
Jeg synes derfor I skal forsøge om I kan sætte hans mælkeindtag en lille smule op og så se om ikke kan begynder at ville tage imod sin sut igen, når han mæt og rolig, har brug for at sutte lidt for at falde i søvn.
Fortsat held og lykke med dem begge:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske