Brev:
Vil pludselig ikke tage sutten
16. oktober 2008
Alder:
4 mdr.
Vil pludselig ikke tage sutten
Hej Helen,
Mine tvillinger har lige fra fødslen haft glæde af en sut, men de sidste to uger vil min dreng på 4 mdr. ikke længere tage den. Han bliver stik tosset.
Han har altid haft en særlig lyd, der betyder, at han vil have sin sut, den siger han stadig, så noget vil han gerne have, men sutten bliver han tosset over. Vi har prøvet at skifte sutten, men den går heller ikke. Han fanger nogle gange sin baghånd i søvne, så sutter han lidt på den, men bliver så gal igen, fordi det ikke er det rigtige. Eftersom han er midt i tigerspring (puha for en omgang), så ville det være så dejligt, hvis den igen kunne trøste ham lidt.
Han vil gerne tage sin flaske, og vi har tjekke om der er noget i munden, men vi kan ikke se noget.
Han har været så glad for den, så vi forstår det slet ikke?!
Venlig hilsen
Rikke