Brev:
Putter hænder i munden og pylrer lidt mere
2. juni 2008
Alder:
2 mdr.
Putter hænder i munden og pylrer lidt mere
Hej Helen
Ja nu er det efterhånden et stykke tid siden jeg har skrevet. Min dreng på snart 10 uger har bare forandret sig eller også er hans mor blevet mere rolig..;=)
Malthe spiser 5-6 gange om dagen og det svinger mellem 130-200 ml pr. måltid (jeg er begyndt at lade være med at bekymre mig hele tiden om de ml., det var ved at drive mig til vanvid), sover fra kl.21.00 til kl.06.00 uden mad, hvilket er virkelig dejligt... han er en meget glad, nysgerrig og aktiv dreng der elsker sjov og ballade. Sover ikke så meget om dagen, tager er par små lure i løbet ad dagen...
Mit spørgsmål er at nu er han begyndt at proppe hænderne i munden hele tiden, savler utrolig meget og vil meget gerne have vores fingre i munden som han kan bide i... Kan han allerede være ved at få tænder?
Er begyndt at være lidt pylret om aftenen, ved ikke rigtig hvad han vil, derfor bliver han nu lagt tidligere i seng (før blev den 22-22.30 før han sov) Det virker som om det hjælper... Men skal jeg være bekymret over at han gerne vil sove natten igennem uden mad? Der kan snildt gå 4 timer mellem hvert måltid, men så andre dage kan der kun gå 2 1/2 - 3 timer imellem, det svinger meget...er dette meget normalt?
Vi skal til lægen i morgen og vejes og måles... sidst jeg vejede ham sagde den 6,8 kg (vejede 3700 g fra fødslen) så tror han nu vejer ihvertfald 7 kg, men nu må vi se...
Tak for din gode brevkasse, tror den især har været en stor hjælp for alle os mødre som ikke får besøg af sp pga konflikt....som forhåbentlig snart er overstået...;=)
Hilsen Bella