Brev:
Hørelse
28. januar 2004
Alder:
3 mdr.
Hørelse
Jeg har en datter på 3½ måned.
Vi er nervøse for om hun kan høre. Hun reagerer ikke på lyde. Hvis man laver nogle høje lyde, blinker hun ikke engang med øjnene.
Hvornår kan man konstantere om et barn er døv?