Brev:
Vægt og mobilitet
29. juni 2007
Alder:
11 mdr.
Vægt og mobilitet
Hej Helen
Min datter på 11 måneder vejer 9 kg. Det har hun gjort siden hun var 8 måneder. Er det almindeligt?
Hun spiser godt.
En anden ting - hun viser overhovedet ingen interesse for at kravle eller gå. Hun enten ligger på maven, hvor hun kan dreje 360 grader rundt om sig selv, eller sidder, hvor hun også kan dreje rundt om sig selv. Selv når yndlingslegetøjet ligger uden for rækkevidde, er det som om hun tænker "Nåh ja, så må jeg jo lege med noget andet!"
Skal vi bare lade tiden råde?
Venlig hilsen Tine