Brev:
Sidde op
4. juni 2007
Alder:
3 mdr.
Sidde op
Hejsa Helen
Tak for svar til alle mine spørgsmål :o)
Mit næste spørgsmål er om hvor tidlig man kan begynde at sætte sit barn op i barnevogn. Har en dreng på lidt over 3 måneder (fra 27/2-07) Han bliver så sur når han ligger i barnevognen, han vil hellere op og kigge. Har prøvet at sætte ham, så han ligger/sidder op, så kan han nemlig kigge lidt ud. Men er bange for at det ikke er godr for hans ryg.
Jeg er begyndt at sætte ham på skødet, hvor jeg kun holder ham under armene, det elsker han, og holder også sit hoved godt, men føler han han bukker ryggen lidt i stedet for at sidde med rank ryg, hvis du forstår.
Skal jeg vente med at lade ham sidde sådan, til han sidder mere lige med ryggen.