Brev:
Stimulering af baby på 3½ mdr
1. december 2003
Alder:
3 mdr.
Stimulering af baby på 3½ mdr
Hvordan stimulerer man bedst et barn på 3½ måned? Hvilket legetøj er bedst at invistere i denne udviklingsfase? Det skulle jo helst gerne være noget de kan gribe fat i og så´en.
Vi har et aktivitets center/tæppe, som min søn ikke gider at ligge under længere. De første par måneder gad han godt, men nu er det blevet for kedeligt. Kan babyer bliver "trætte" af det samme legetøj over en længere periode?
Et sidste spørgsmål... Hvad sker der med babyer, som bliver overstimuleret? Både på kort og på lang sit? Jeg mener hvis moderen eller andre bliver ved med at vil lege med barnet, og få dets opmærksomhed, selvom det ikke gider og er træt?
Med venlig hilsen
Ditte