Brev:
Uroligt barn - 18 mdr.
7. juli 2023
Alder:
18 mdr.
Uroligt barn - 18 mdr.
Hej Helen.
Hjælp en bekymret mor.
Min datter er nu 18 måneder og virkelig et barn fyldt med energi. Hun har meget svært ved at sidde stille i mere end 1 minut. Hun bliver fuldstændig hysterisk, hvis man tager hende op at sidde ved en og der ikke sker noget.
Føler hun har så meget uro i kroppen. Hun løber hele tiden rundt overalt. Hun vil kun gå selv når man er ude hjemmefra , spjætter med arme og ben hvis man tager hende op. Hun kan kun slappe af kort foran fjernsynet. Hun ligger meget uroligt om natten og spjætter med benene.
Hun fik lagt dræn i ørerne i maj måned. ...
...
Men er itvivl om det bare er alderen eller der noget i kroppen hun ikke kan styre?
Hun sover heller ikke særlig godt om dagen mellem 30 min og 1 time.
Hun har altid været meget med motorisk, er ikke begyndt at sige rigtige ord endnu. Kun hej, skål, det der og dyrelyde. Hun er en pige fyldt med temperament og hendes verden går fuldstændig ned, hvis det ikke går hendes vej…
Hun spiser godt i løbet af dagen. Vil dog kun hurtigt spise og så ned igen. Kan ikke koncentrer sig ret godt om sin mad, hvis der sker ting rundt omkring, og er pt meget afvisende overfor ny mad.
Hilsener herfra