Brev:
Børnehave
18. april 2018
Alder:
2 år
Børnehave
Hej Helen,
Vi har idag en dreng der er præcis 2 år. Vi har for en måned siden startet ham op i en privat børnehave som har en mellemgruppe af børn på 2-3 år, hvor de er omkring 8 stykker. På hans stue er der 19 børn og 5 pædagoger, og pr. 1 Maj rykker alle dem der er over 4 år videre til en anden stue, så stuen bliver stuen kun med børn fra 2-3,5 år.
Vi har startet ham op grundet 1. vi kunne få plads, 2. Ikke optimal vuggestue og 3. Fordi han trives med ældre børn.
Men vi er igang med indkøring, og først uge gik rigtig godt, anden uge mindre godt og nu på 3. uge afleverer vi ham og han græder som en pisket.
Vi afleverer ham således at vi tager det stille roligt med at få tøj af, så vasker vi hænder og fylder vanddunken. Så går vi med en på stuen siger godmorgen, er der lidt indtil vi fornemmer at der en mindre chance for den hjerteskærende gråd.
Vi tager ham op, ønsker god dag, kysser ham og giver ham til en pædagog. Men AV vores hjerter, så græder han simpelthen som pisket.
Hvad er bedst at gøre her??
Vi ringer derned 10 min efter og der stortrives han, og det ska lige siges han heller ikke vil med hjem.
Med venlig hilsen