Brev:
Lære ikke at bide
8. august 2016
Alder:
12 mdr.
Lære ikke at bide
Kære Helen
Vores søn på 12 måneder er begyndt at bide. Det er ikke noget han gør i forbindelse med at være frustreret eller ked af det. Han kan sidde lige så glad på armen og pludselig rækker han hovedet frem og bider.
Han skal starte i dagpleje 1. Oktober og vil der være 14 måneder. Jeg er bekymret for at han kan komme til at bide de andre børn. Kan gøre noget for at hjælpe ham af med denne uvane?
Med venlig hilsen
den undrende mor