Brev:
Skubber sig hen ad gulvet
7. februar 2016
Alder:
9 mdr.
Skubber sig hen ad gulvet
Hej Helen
Tak for alle dine fantastiske råd - de virker bare hver gang 👍
Jeg har lige et enkelt spørgsmål vedr hans måde at skubbe sig hen ad gulvet på. Han kan ikke kravle endnu, men skubber sig afsted på maven og hiver sig frem med den ene arm og det ene ben.
Det er altid samme arm og ben han bruger til det og tænker derfor på om babyer normalt gør det, og om han ikke ender med at blive skæv i kroppen, når det kun er den ene side han bruger?
Med venlig hilsen
Louise