Brev:
Baby har forandret sig
13. august 2015
Alder:
9 mdr.
Baby har forandret sig
Hej Helen :)
Vores datter er nu 9,5 mdr. Hun er meget aktiv, kravler, rejser sig op ad alt og går langs møblerne. Der er dog sket en del ændringer med hende, så jeg har lige lidt spørgsmål.
1. Hun sover ca. 1 Time til formiddag og 1,5 til eftermiddag. Hun kommer i seng 19.30 og plejer så at sove til 6-8 tiden. Nu er hun så begyndt at sove totalt uroligt og vågner mellem 1-2 gange om natten. Hun falder dog i søvn igen, men det undre mig meget da hun plejer at sove uden at vågne. Hun stod i en lang periode først op ved 7-8 tiden, men nu vågner hun faktisk Kl. 6 hver morgen.
2. Hun plejer at sove udenfor i barnevognen. Men hun vil under ingen omstændigheder sove i barnevognen for tiden. Hvis jeg ligger hende der i græder hun og sparker med benene. Hun plejer at elske at sove ude i vognen både formiddag og eftermiddag. Derfor undre det mig meget at hun ikke vil længere, så nu putter jeg hende i sengen.
3. Hun vil spise alt med fingerne. Hun gider simpelthen ikke mades længere og vender munden væk. Men får hun selv lov så spiser hun godt. Men ofte så klemmer hun bare maden mellem fingerne og kaster det på gulvet. Hvad gør man der? Det er især et problem ved morgenmaden når hun fx får havregrød og øllebrød. Det er jo lidt svært at spise med de små fingre.
4. Hun vil heller ikke rigtig ammes længere. Når jeg lægger hende til, så skubber hun sig væk, hvilket er lidt ærgerligt.
Hilsen