Brev:
Griner ikke
19. juli 2014
Alder:
6 mdr.
Griner ikke
Hej Helen,
Jeg har efterhånden skrevet nogen gange til dig omkring min lille datter, som nu bliver 6 mdr - Tak for dine altid gode svar:)
Min 'bekymring' går nu lidt på, at hun ikke griner - Altså SLET ikke. Jeg ved godt at børn er forskellige og at de ikke altid gør tingene når de forventes at kunne, men jeg tænker at de fleste børn vel griner i hendes alder - Og ofte meget tidligere?
Hun trives ellers og er en meget glad og nem pige, som sover og spiser godt. Motorisk er hun lidt doven og ynder mest at ligge på maven og hygge, selvom hun kan trille og lave kravlebevægelser.
Hun er meget snakkede og har altid været det - Har et stort lyd-repertoire - Gurgler, hviner, pludrer, skriger og brummer derudaf og netop derfor undrer det mig lidt at hun aldrig griner. Hun kan hvine af fryd, hvis man fx svinger eller kaster hende op i luften, men uanset hvor mange skøre lyde og ansigter jeg laver og hvor meget jeg kilder og dikker, så kommer der ingen grin, øv!
Er det normalt eller noget man skal bekymre sig over?
Kærlig hilsen Maja