Brev:
Hvornår må baby stimuleres med legetøj, musik osv
7. december 2013
Alder:
1 mdr.
Hvornår må baby stimuleres med legetøj, musik osv
Hej Helen.
Vores sundhedsplejerske har sagt at det eneste vores baby har brug for er sin mors og fars kærlighed, kontakt og nærvær og at vi skulle tage vores pusleophæng ned, da det forstyrrede hende (små Lamaze ting, der hang over puslepladsen). På det tidspunkt var vores datter to uger.
Nu er hun fire uger og jeg har lige læst i baby kalenderen, at hun nu vil have gavn af eksempelvis en Pusleuro med musik og lignende.
Så - forvirringen er total!
Derfor - hvornår skal vi begynde at stimulere vores datter med diverse legetøj, som eksempelvis Lamaze, hvor musik, farver og tekstur kan stimulere hende positivt?
Tak.