Brev:
Afhentning ved dagplejen
24. oktober 2013
Alder:
22 mdr.
Afhentning ved dagplejen
Hej Helen
Tusind tak for dit sidste svar, som var meget brugbart. Vi har nu valgt at udsætte vores weekendophold til vores søn er lidt ældre.
Du nævnte i sidste svar, at vi kunne forvente, at han kunne være lidt uinteresseret eller ligefrem afvisende over for os, efter at vi kom hjem fra en forlænget weekend.
Så kommer jeg bare til at tænke på, hvad det egentlig er der sker, når jeg henter ham i dagplejen. Han er meget glad for sin dagplejemor - og det samme er jeg. Når jeg henter ham, kommer de andre to børn over og giver mig en krammer, mens min egen søn konstaterer at jeg er der, og så kommer han først over til mig lidt efter. Hvordan kan det egentlig være - har du et bud på det? :)
Det samme når jeg afleverer ham om morgenen. Når først han er kommet over på dagplejemorens arm, og jeg gerne vil sige farvel til ham, kan jeg nærmest ikke få øjenkontakt med ham. Jeg må gerne give ham et kys på kinden, men han kigger ikke rigtig på mig, når jeg gerne vil vinke til ham på vej ud af døren. Hvordan kan det mon være?
Er spændt på dit svar :o)
Med venlig hilsen
Monica