Brev:
Keder hun sig?
7. juli 2013
Alder:
9 mdr.
Keder hun sig?
Kære Helen
Nu er vores datter snart 9 mdr og hun er sådan en lækker unge, men hun er røget ind i en periode, hvor hun simpelthen ikke kan stilles tilfreds med noget som helst. Der er ikke noget af hendes legetøj der interesserer hende mere. Hun plejer at kunne side i badet i lang tid og plaske, eller i bassinet i haven, men nu går der 5 min. Selv det at gå tur keder hende efter kort tid.
Så er lidt frustrerende at man ikke kan lave noget som helst med hende, hun synes der er sjovt. Hun plejer at smile og grine, nu er hun bare sur og sidder og råber højt og skingert for at få opmærksomhed.
Fysisk er hun for vild. Nu har vi vores to drenge at sammenligne med, men hun kravler og rejser sig op ved ting allerede. Jeg skrev til dig dengang om det var fordi de var frustrede over at de ikke kunne komme nogen vegne, men det er jo ikke tilfældet med hende.
Og så har man altid med drengene kunnet tage ud og køre en tur, hvis tingene brændte sammen derhjemme.
Hvad sker der med hende?
Kærlig hilsen
Signe