Brev:
Hjælpe med at kravle
14. juli 2012
Alder:
8 mdr.
Hjælpe med at kravle
Hej Helen
Vores datter har i lang tid stået på alle fire og rokke. Hun kommer dog ikke videre. I stedet for kravlestilling strækker hun benene så hun ligner en bro. Kan vi hjælpe hende til at komme frem?
Armene flytter hun ikke overhovet. Hvis vi løfter hendes brystkasse lidt bevæger hun armene, så tror hun lægger meget vægt fremover.
Hilsen Linda