Brev:
Drejer hovedet til venstre
5. august 2004
Alder:
2 mdr.
Drejer hovedet til venstre
Hej Netsundhedsplejerske
Min søn på ti uger er begyndt på helst at ville ligge med hovedet drejet til venstre når han skal sove.
Jeg forsøger hver gang at få ham drejet over på højre kind men han falder ikke i søvn før han får lov at ligge på den venstre. I dagtimerne gør jeg så det, at jeg drejer hans hoved når han er i dyb søvn, og det går også fint i ½ times tid, så har han selv drejet det tilbage igen.
Om dagen kan jeg selvfølgelig holde øje med ham og drejer ham jævnligt, men om natten sover han så mange timer kun på venstre side.
Hvordan får jeg ham væk fra kun at ville sove på den ene side - så han undgår at få et skævt hoved?
Med venlig hilsen
Christina