Brev:
Grådanfald
18. marts 2012
Alder:
9 mdr.
Grådanfald
Kære Helen.
Skriver til dig igen, men denne gang med et helt andet emne.
Min dejlige søn på 9 måneder, får nogle grådanfald nogle gange med 2 dages mellemrum, og nogle gange går der en uge imellem. Det startede for ca en måned siden.
Det starter gerne nogle timer inden, hvor han stille og roligt bliver mere og mere pjevset, og vil intet. Tilsidst ender det med at han bare græder helt vildt, og skiftevis vrider sig rundt eller putter sig ind til mig. Er nået til den konklusion at det bedste bare er at lade ham græde ud mens jeg sidder med ham. Det kan vare alt mellem 20min til time, og bagefter er han jo helt opløst og træt.
Er det normalt for hans alder? og hvordan skal jeg reagere?
Kan det være noget med seperation, for synes godt nok også at han er morsyg, hvilket jo både kan være dejligt, men også noget anstrengende.
Det skal lige siges at han ikke kan kravle endnu, han prøver når han ligger på maven, men han er kun næsten oppe i kravle stilling.
Hilsen Tine