Brev:
Pylret
31. januar 2012
Alder:
14 mdr.
Pylret
Hej Helen.
Vores søn på 14 mdr. er meget pylret om eftermiddagen. Når vi kommer hjem, vil han kun sidde på arm - han kan ikke sidde 2 min. selv - ofte heller ikke selvom at vi sidder lige ved siden af ham. Vi har altid været meget omkring vores børn (Måske for meget???) De sidste 2-3 mdr. har den lille været ofte syg - og har fået dræn i her for 2 uger siden. Det har hjulpet lidt - især de første dage, men nu synes jeg faktisk han er ligeså pylret som før. I vuggestuen siger de, at de kan mærke en stor forandring. Og de siger at han er meget glad.
Det får mig jo til at tænke på, om det er noget vi gør? Skal han vænnes til at sidde lidt selv? Jeg forsøgte lidt i dag - men han græder ret meget - ret længe. Det er ikke bare sådan lidt pylder 5 min. Han sidder bare helt stille og skriger:-(
Han sover kun én lur - er det ok? Han sover fra 19.30/20.00 - ca. 6.00 og så sover han fra 10.30/11 - 14.30.
Vi prøver også nogle gange med 2 lure. Første lur fra 9-11, men så er han svær at putte til 2.lur før 14.30. Og hvis han sover til kl. 16 er han meget svær at putte om aftenen. Vi vil gerne, at han puttes kl. ca. 20.00. Jeg ved at vi skal følge hans soverytme, men tillader mig alligevel at komme med et ønske :-)
Med venlig hilsen
Anja