Brev:
23. august 2011
Alder:
12 mdr.
Gå
Hej Helen
Vi har en datter på knap 1 år, hun fylder 1 år den 2 sep. Hun kommer rundt ved, at ligge på maven og krybe sig frem ved hjælp af armene og skubbe fra med benene. Hun kan stadig ikke kravle rigtigt, men er begyndt at kunne sætte sig op uden hjælp.
Vi bliver dog gjort opmærksom på, at hun bliver sen til at gå og det nok ville være en hjælp med en gåstol.
Derfor ville jeg gerne hører din mening omkring, hvor hurtige de skal være om at gå, og om min datter som udgangspunkt er lang tid om at lærer.
Kan man gøre noget for at styrke hendes motorik, jeg søger øvelser eller andet jeg evt kunne lave med min datter som kunne styrke hendes motorik, har du et forslag til dette?
På forhånd tak :-)