Brev:
Hvornår sko?
19. august 2011
Alder:
10 mdr.
Hvornår sko?
Hej Helen
Et spørgsmål om et lidt andet emne :-)
Min datter på knap 11 mdr. har i 1½-2 mdr været meget glad for at rejse sig op selv, elsker at gå med os i hånden og har lige fået en gåvogn som vakte begejstring. Men gå uden støtte er der vist alligevel lidt vej til endnu.
Dagplejeren anbefalede os at købe et par sko for at hun kunne få noget mere støtte til når hun øver sig i at gå, så jeg tog på skoindkøb. Men der fik jeg at vide at hun først bør få sko, når hun kan gå selv. At indtil hun begynder at kunne gå uden støtte bør det foregå i de helt bløde skindfutter. Derefter kan hun få nogle bløde sko (til indendørs brug). Og når hun er god til at gå kan hun få rigtige sko med blød sål.
Jeg har søgt lidt på nettet men der er delte meninger.
Hvad er din anbefaling? Og har du evt nogle mærker du kan anbefale?
På forhånd tak