Brev:
Er min søn venstrehåndet?
25. juli 2004
Alder:
3 år
Er min søn venstrehåndet?
Min søn på tre år foretrækker hovedsageligt at bruge venstre hånd. Er det bare en "dårlig" vane eller kan man allerede på så tidligt et tidspunkt formode at han bliver venstrehåndet?
Skal jeg fortsat motivere ham til at bruge højre hånd eller skal han have fred og ro til at finde ud af, hvilken hånd der fungerer bedst for ham?
Tina