Brev:
Maden ud af munden og ind igen
10. august 2011
Alder:
9 mdr.
Maden ud af munden og ind igen
Hej Helen
Lige et hurtig spørgsmål om mad. Om aften når vi skal have aftensmad vil vores dreng helst selv sidde med sit mad og putte det i munden for derefter at tage det ud og se på det og ind i munden igen for at spise det. Er det normalt at de tager alt ud og undersøge det og så enten spise det eller smide det på gulvet. Han vil ikke have noget hvis jeg blander mig....
Han kan også godt finde på at vende tallerken på hovedet og undersøge den og smide den på gulvet. Skal man bare lade dem sidde med maden selv eller hvordan skal man bære sig ad? Oftes laver jeg en portion most kartofler/kød/grønt og giver ham først og så derfter får han lov at sidde med noget mad selv.
Hilsen Annemette