Brev:
Græder min søn mere end hvad der er normalt?
18. juni 2011
Alder:
1 mdr.
Græder min søn mere end hvad der er normalt?
Hej Helen.
Min søn på næsten 7 uger græder ca 3-4 timer dagligt...
Nogle dage græder han dog meget mindre, men så er det hvis man kører rundt i barnevogn med ham... der elsker han åbenbart at ligge... det er tit jeg kan få ham til at stoppe, men de sidste par dage er det som om det næsten gør det værre når jeg tager ham op.
Jeg har også sådan en kænguro slynge og når han ligger i den græder han næsten heller aldrig, men jeg tænker det måske ikke er så sundt han ligger for meget i den, for han er helt krøllet sammen i forster stilling og det ved jeg ikk om ryggen kan tåle og tit når han har ligget i den og jeg tager ham ud, så prutter han rigtig meget, så jeg ved ikk om han heller ikke kan komme af med luft i maven, når han ligger i den.
Jeg prøver alt når han begynder at græde, jeg skifter ble, prøver at amme, tager ham op, går rundt med ham, ligge ham i liften osv, men det er som om han stikker tungen ud og presser, lidt som om han trykker for at komme af med afføring, for han kryber også sammen i maven og så skriger han helt hysterisk.... nogle gange har jeg næsten selv lyst til at sætte mig og græde for jeg føler mig så hjælpeløs... Er det normalt at han har sådanne perioder med gråd, eller er der noget galt?
Det skal lige siges, at jeg har taget hans temperatur og han har ikke feber.
På forhånd tak fra
Mette og Marlon