Brev:
Øjenkontakt?
18. juni 2011
Alder:
1 mdr.
Øjenkontakt?
Hej Helen.
Jeg har en dejlig søn, som nu er 6 uger og 4 dage gammel.
Jeg prøver tit når jeg pusler ham eller har ham oppe, at få øjenkontakt med ham, men det er som om han bare kigger på alt muligt andet.
Mit spørgsmål er så.... Burde man i den alder han har nu kunne få øjenkontakt med ham??
Venlig hilsen
Mette og lille Marlon ;-)